Dinsdag 29 juli - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Nick Laan - WaarBenJij.nu Dinsdag 29 juli - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Nick Laan - WaarBenJij.nu

Dinsdag 29 juli

Blijf op de hoogte en volg Nick

29 Juli 2014 | Verenigde Staten, New York

Vandaag de hele dag in New York rondgelopen en de highlights opgezocht.
Eerst moesten we van ons hotel in de binnenstad zien te komen. We zijn enthousiast gaan wandelen door central park en kwamen vervolgens via het Guggenheim museum aan op fifth avenue, DE winkelstraat van New York. Na een aantal winkels te hebben bekeken zijn we naar Time Square gegaan. Giga druk maar erg gezellig!
Daarna zijn we naar Central Station gelopen, met een erg indrukwekkende hal, om daar de hop-on hop-off bus in te stappen en ons als echte toeristen te laten vervoeren door de stad.
We zijn uitgestapt bij ground zero. Erg indrukwekkend om dit in het echt te zien en de Amerikanen hebben erg ook een erg mooie herinneringsplaats van gemaakt met 2 giga watervallen op de plaats van de twin-tower torens.
Daarna zijn we het statue of Liberty gaan bekijken. Wel op een afstandje want de boten zaten hartstikke vol!
Toen weer door met de bus om nog even te gaan shoppen bij Macy's. Veel te veel keuze dus snel door gegaan naar Time Square. Intussen was het al donker en dan is het op dat plein nog drukker en nog gezelliger.
Een bus was er niet meer te vinden dus met de taxi naar het hotel om ons bed op te zoeken.
Morgen gaan we nog even in de noord kant van Manhattan rondlopen om daarna naar het vliegveld te gaan om verder te reizen naar Salt Lake City.

Tot zover,
Maartje en Nick

• 31 Juli 2014 - 07:47

Tonny:

Geweldig Maartje en Nick. Lijkt me inderdaad heel indrukwekkend om Ground Zero zo zelf te zien. Wat een beleving he Maartje om in New York te zijn!! Geniet er van saampjes!! Lieve groet Tonny en George

• 31 Juli 2014 - 08:17

Marianne:

WOW. Dat is prachtig om te lezen en voor jullie te zien. Zal indrukwekkend zijn die watervallen op die plek.Nog heel veel plezier samen.
    Nog veel te zien en te beleven!

• 31 Juli 2014 - 10:47

Irene:

Mooie dag zo te lezen. Wel heel veel indrukken! Nu even bijkomen hoop ik