Maandag 28 juli - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Nick Laan - WaarBenJij.nu Maandag 28 juli - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Nick Laan - WaarBenJij.nu

Maandag 28 juli

Blijf op de hoogte en volg Nick

28 Juli 2014 | Verenigde Staten, New York

Vandaag zijn we vertrokken met als eerste bestemming New York. Helaas had onze vlucht nogal wat vertraging. We zouden om 12:55 vertrekken maar pas na 16:00 zijn we dan eindelijk opgestegen vanaf Schiphol. In de tussentijd hebben we ons heerlijk vermaakt op Schiphol: mensen kijken, eten, drinken.....
Een heerlijk rustige vlucht gehad en we zijn rond 18:30 (New York tijd) goed aangekomen. Na het hele circus te hebben doorlopen met de douane met vingerafdrukken, foto maken, vragen stellen, enz. hebben we de shuttle bus naar de stad genomen.
Nog lekker even wat gegeten en gedronken (hamburger en bier, lekker even Amerikaans doen!) zijn we na een lange maar prima dag ons mandje in gedoken (intussen is het hier 23:00 en in Nederland dus 05:00).
Morgen gaan we New York, als echte toeristen, ontdekken!

• 29 Juli 2014 - 12:26

Irene:

Lange dag achter de rug, maar nu lekker de stad verkennen. Veel plezier!

• 29 Juli 2014 - 12:46

Debra:

Veel plezier en sterkte met de evt jetlag. Maar dat mag de pret niet drukken.

• 29 Juli 2014 - 13:38

Diny :

Dat klinkt toch echt al als een Hollandse toeristen vakantie , hangen op Schiphol en dan hamburger eten in New york Heel veel plezier en ik ben benieuwd waar jullie ons van mee laten genieten.

• 29 Juli 2014 - 15:10

Tonny En George:

Zo, op de plaats waar je wilt zijn als je in Amerika aankomt N.Y. Nu kan het echte genieten beginnen!
    Laat maar komen Nick en Maartje, wij genieten mee!!

• 29 Juli 2014 - 16:30

Marianne:

Hoi hoi, een vermoeiende start maar nu volledig genieten!!! Niet teveel hamburgers eten he!

• 29 Juli 2014 - 19:41

Peter :

Jullie genieten nu al, maar ook wij zullen weer genieten van de verhalen / foto’s. Hang maar lekker de Hollandse toerist uit, kan het jullie schelen. Ik wens jullie een hele fijne en goede vakantie.

• 29 Juli 2014 - 22:25

Anneke:

zo nou kan het genieten en het plezier beginnen
    anneke

• 29 Juli 2014 - 22:46

Jose:

O wat ben ik jaloers.maak aub veel foto,s.dan geniet ik stiekem lekker mee.