Dinsdag 5 Augustus - Reisverslag uit Sequoia, Verenigde Staten van Nick Laan - WaarBenJij.nu Dinsdag 5 Augustus - Reisverslag uit Sequoia, Verenigde Staten van Nick Laan - WaarBenJij.nu

Dinsdag 5 Augustus

Blijf op de hoogte en volg Nick

05 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Sequoia

Vandaag starten we de dag heerlijk uitgerust! Heerlijk geslapen allebei en met een stralende blauwe lucht op weg naar de sequoia's. Onderweg komen we weer van alles tegen, ik bedoel wat zijn dat toch voor rare planten!? Cactussen? Palmbomen? Of een kruising ervan.... Ook zien we sinaasappelbomen en een mooi meer. Vlak voor het park eten we nog een lekker hapje bij de mjom jom jom!
Eerst nog een hoop bochten om het sequoia park in te komen maar dan die geweldige hoge bomen!
En voor de liefhebber, ook vandaag weer een fantastische selfie!

Groetjes Nick en Maartje

• 06 Augustus 2014 - 06:48

Diny :

Wat een prachtige bomen, reuze groot, echt indruk wekkend. De verscheidenheid is bijzonder en je kan hier toch echt achter verstoppen. Mooie uitzichten van uit de auto, het is van hier uit ook mee genieten. Lekker eten mmmmm dat wordt vakantie kilootjes er bij. Die selfie ...... ja.... toch weer een rijke aanvulling.

• 06 Augustus 2014 - 08:30

Tonny:

Wat voel je je dan klein he, bij zulke reuzenbomen!! imponerend. Ja, daar breek ik nu ook mijn hersens over, is dit nu een cactus? Lijkt wel iets uit de film van Harry Potter. Heel bijzonder.
    Die selfies worden ook steeds bijzonderderder.!! Leuk hoor. Wat een belevenis allemaal

• 06 Augustus 2014 - 08:33

Irene:

Wat een prachtige bomen zeg, ik kijk mijn ogen uit! Die zijn vast honderden jaren oud. Overleven ons allemaal. Geweldig toch. En die vreemde cactussen, tja geen idee, heel apart. Jullie maken geweldige dingen mee, het meekijken is puur genieten. Nog een paar dagen doorgaan met mooie dingen zien, dan geniet ik nog even mee.

• 06 Augustus 2014 - 08:47

Marianne:

Jeetje wat een giganten die bomen en mooie uitzichten ! Strak blauwe lucht. en zo genieten ook wij heerlijk mee van jullie reis. Volgende keer een lachende selfie!! Alle liefs vanauit een zonnig Nederland

• 06 Augustus 2014 - 08:50

Jose:

hehe na een computerloos tijdperk ben ik weer van de partij.wat ziet dat er mooi uit. en wat een joekels van bomen, daar kunnen jullie lekker verstoppertje spelen.
    mooi stukje vlees zag ik ook langs gaan, zag er goed uit.
    nog lekker samen genieten van zo veel moois in de wereld.

• 06 Augustus 2014 - 09:59

Monique Van De Ven:

Het is zo bijzonder dat jullie deze reis samen beleven. Wat ben ik blij met deze prachtige reis van jullie samen en dat we de mooie momenten mogen mee beleven.

• 06 Augustus 2014 - 09:59

Monique Van De Ven:

• 06 Augustus 2014 - 17:44

Ad En Emerence:

Gaaf man die trip. We zien ook heel wat bekende plekjes. leuk. Zo te zien erg genieten samen. Vooral die selfies doen het hem :)
    Prachtige foto's.
    Veel plezier samen en geniet ervan.

Ad en Emerence

• 06 Augustus 2014 - 17:44

Ad En Emerence:

Prachtige foto's.
    Veel plezier samen en geniet ervan.

Ad en Emerence

• 06 Augustus 2014 - 17:45

Ad:

Ongeduldig mannetje zie je wel. (2x)

• 07 Augustus 2014 - 03:27

Nick:

Het is ook een geweldige trip. Op de eerste plaats door de quality-time met Maartje wat het heel bijzonder maakt. Geweldig om dit met haar te mogen doen!
    Het brengt ook herinneringen met zich mee. Delen van deze reis heb ik ook met Bart gedaan. Ook zo'n quality-time reis! Dat vergeet je nooit meer!

• 07 Augustus 2014 - 11:03

Maartje:

En ik ben blij met deze tijd met jou, iets om nooit te vergeten!