Woensdag 30 juli - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Nick Laan - WaarBenJij.nu Woensdag 30 juli - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Nick Laan - WaarBenJij.nu

Woensdag 30 juli

Blijf op de hoogte en volg Nick

30 Juli 2014 | Verenigde Staten, Salt Lake City

Goed geslapen na zo'n hele dag lopen door de stad! Eerst maar eens op zoek gegaan naar een lekker ontbijt en dat hebben we gevonden ook! Heerlijk met roereieren, spek en pannenkoeken!
Toen naar de Hudson rivier gelopen, door een park vol met eekhoorntjes, leuk om te zien!
Nog rondgekeken in de noordelijke wijken om tegen half twaalf weer bij het hotel te zijn. Daar stond onze taxi al te wachten om ons naar het vliegveld te brengen. Gelukkig was hij op tijd want het was hartstikke druk in de stad en alle verkeer stond volledig vast.
Natuurlijk waren we toch op tijd om onze vlucht te halen en we zijn intussen veilig aangekomen in Salt Lake City.
Auto opgehaald en meteen omgeruild voor een iets groter modelletje. Je bent tenslotte in Amerika en daar hoort geen klein autootje bij!
Nu lekker slapen en morgen gaan we op pad naar het National Park Bryce Canyon.

Bye Bye,
Maartje en Nick

• 31 Juli 2014 - 07:55

Tonny:

Ha Nick en Maartje
    Leuk om ook de foto's er bij te hebben. gaat het nog meer leven, jullie reis!! Prachtig die met die watervallen. Waren de eekhoorntjes gesnoeid in buxusvorm??? Nu op naar het park in Salt Lake City, ik verheug me weer op jullie volgende berichtje!!

• 31 Juli 2014 - 08:04

Diny:

Echt prachtig, indrukwekkend wat een hoogte en wat een enorme gebouwen. Leuk om zo mee te genieten, komt toch ook echt over hoe indrukwekkend dit moet zijn. Fijn zo samen en dan heerlijk eten en genieten van zo speciale reis. Veel plezier en ik zie uit naar de volgende reportage , hier van af het eenvoudige zeist is dat mee genieten.

• 31 Juli 2014 - 10:04

Jan:

Indrukwekkend allemaal hoor. Is dus lekker genieten.

• 31 Juli 2014 - 10:12

Marianne:

Super leuk om nu ook de foto erbij te zien. Veel plezier verder!! En blijf genieten doen wij het ook

• 31 Juli 2014 - 10:52

Irene:

Leuke foto's zeg! Dat musje vindt jullie ontbijt ook heel aantrekkelijk! Ha ha
    En die waterval bij Ground Zero, geweldig, daar wordt je toch helemaal stil van
    Ha ha heb je weer de auto omgeruild?? Je kan het ook niet laten he
    Lekker genieten samen, ben zeer benieuwd naar de volgende dagen

• 31 Juli 2014 - 17:02

Monique:

Wat fijn om mee te kunnen lezen en leven met jullie mooi avontuur in America. Wat vliegt de tijd, al weer een vlucht gehad en een auto(tje) om het National Park Bryce Canyon. te gaan verkennen. super gaaf allemaal. leuk om er nu ook foto's bij te zien. vol verwachting op het volgende verslag. Het is zo te lezen overbodig om te zeggen, geniet er van.