Maandag 4 augustus - Reisverslag uit Death Valley Junction, Verenigde Staten van Nick Laan - WaarBenJij.nu Maandag 4 augustus - Reisverslag uit Death Valley Junction, Verenigde Staten van Nick Laan - WaarBenJij.nu

Maandag 4 augustus

Blijf op de hoogte en volg Nick

03 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Death Valley Junction

Onze ervaringen van de avond op de strip zijn toegevoegd aan het reisverslag van zondag. Vandaag vertrekken we richting Death Valley. Na een korte nacht voor Nick door feestende buren eerst maar even een ontbijtje opzoeken met een goede bak koffie! Onderweg ziet het weer er onheilspellend uit. We rijden dan ook een enorme regenbui in! Deze heeft een modderstroom als gevolg waardoor we bijna een uur moeten stilstaan voordat we deze konden oversteken.
Eenmaal om de berg heen is het schitterend weer en loopt de temperatuur al snel op. In Death Valley is het dan ook snik heet (45 graden!) na een korte lunch rijden we verder en komen aan in Ridgecrest! Een welverdiend biertje en vanavond vroeg naar bed voor onze tocht naar de Sequoia national park!

Groetjes Nick en Maartje

• 05 Augustus 2014 - 06:17

Diny:

Dat klink eng een modder stroom, maar jullie zijn na even wachten weer verder kunnen reizen. Korte nacht , veel reizen en verschillende temperaturen zo maak je wat dat betreft al heel wat mee, vermoeiend. Het is het vast meer dan waard aan alles wat jullie kunnen zien/ bezichtigen. Fijne dag en meer rust in de nacht.

• 05 Augustus 2014 - 07:43

Marianne:

Goedemorgen allebei. Ik hoop Nick dat je afgelopen nacht beter hebt geslapen. En wat een belevenis op 1 dag van modder naar extreme hitte. Gelukkig vergoedde het uitzicht na de berg veel .De slechte nacht gauw vergeten en op naar een geheel mooi nieuw avontuur. Veel plezier.

• 05 Augustus 2014 - 09:33

Tonny:

Heerlijk om alle foto's er weer bij te hebben. Vooral die van het roze zand he!!
    Wat een beleving he, van enorme hoosbui, modderstroom naar 45 graden en dat alles in 1 dag.
    Gelukkig veilig aangekomen. Nu de welverdiende rust en dan op naar Sequoia park!!
    Ik verheug me weer op jullie reisverslag.

• 05 Augustus 2014 - 17:01

Monique:

Wat een uitersten aan regen en zon, zal met alle indrukken best vermoeiend zijn. Als dan ook nog je nachtrust verstoord word dan is een power nap geen slecht idee. heerlijk om van alles foto's mee te kunnen kijken. bij de leuke verhalen geeft dat een leuk extraatje. XXX