Vrijdag 1 augustus - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Nick Laan - WaarBenJij.nu Vrijdag 1 augustus - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Nick Laan - WaarBenJij.nu

Vrijdag 1 augustus

Blijf op de hoogte en volg Nick

01 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Eindelijk weer eens een verslag. We hebben al dagen geen wifi verbinding dus dat maakt het wat lastig. Dit verslag en van de komende dagen even via 3G. Dat is duur dus nog even geen foto's, die komen later wel.
Vandaag zijn we vertrokken naar Grand Canyon. Onderweg hebben we wat woningen gevonden die in de rotsen zijn gebouwd. Verder ook een zandduinen gebied van roze zand. Dat moesten we natuurlijk zien! Na afloop van een wandelingetje zaten onze schoenen, voeten en de auto onder de rode smurrie maar dat mag de pret niet drukken.
Laat in de middag zijn we aangekomen bij de Grand Canyon. Het blijft een schitterend gezicht! Helaas was het weer wat minder, bewolkten een beetje regen, dus het uitzicht was wat beperkt. We hebben besloten door te rijden naar ons hotel (zo'n 50 mile verderop) en de morgen terug te gaan met hoop op wat beter weer.
Lekker gegeten bij ons hotel wat naast de spoorlijn naar de Grand Canyon is. Er rijden daar nog stoomtreinen dus dat is een prachtig uitzicht!

Tot morgen,
Maartje en Nick

• 04 Augustus 2014 - 07:23

Irene:

Prachtig die roze duinen. En dan jullie zelf en de auto ook roze, dat lijkt me een leuk gezicht! Hoop dat jullie daar ook foto's van hebben?
    En stoomtreinen, wat geweldig om te zien. Even terug in de tijd. Toch fantastisch dat die nog rijden he. Veel plezier de komende dagen.

• 04 Augustus 2014 - 09:06

Tonny:

Voor jullie dus de ROSE vrijdag! Wat een beleving he! Goed idee om terug te gaan met beter weer om de Grand Canyon te bewonderen. Lijkt me zo imponerend. Op naar de herkansing!! En blijven genieten!
    Doe ik ook, verheug me op de foto's later. lieve groet, Tonny