Donderdag 7 augustus - Reisverslag uit Sacramento, Verenigde Staten van Nick Laan - WaarBenJij.nu Donderdag 7 augustus - Reisverslag uit Sacramento, Verenigde Staten van Nick Laan - WaarBenJij.nu

Donderdag 7 augustus

Blijf op de hoogte en volg Nick

07 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Sacramento

Vandaag vertrekken we naar ons laatste hotel. Dit is in San Francisco.
Voor we hier naar toe gaan gaan we eerst nog even via Sacramento. Daar hebben ze namelijk een erg leuk oud centrum in western stijl. We lopen rond over de houten side-walks, bezoeken een echte hardware-store uit 1860 en een treinmuseum. De temperatuur is geweldig in Sacramento, zo'n 32 graden.
Vervolgens rijden we naar San Francisco. Nick wil perse via de noordkant binnenkomen omdat we dan over de Golden Gate brug rijden. Als gevolg daarvan moeten we dan wel de hele stad door om bij ons hotel te komen. Da's een uurtje extra rijden maar dat hebben we er natuurlijk graag voor over :-)
In San Francisco is het een stuk kouder, maar 17 graden! Nick heeft natuurlijk geen jas of trui meegenomen, het is tenslotte zomer! Eerst maar eens even wat gegeten met een gigantisch toet(je) erna (zie foto)! Daarna op naar Sears om een trui voor Nick aan te schaffen. Ze konden ons daar naar binnen rollen door die grote toet!
Morgen nog lekker een dag de stad in, en nu maar hopen dat het dan geen 30 graden is (geintje)!

Tot morgen,
Maartje en Nick

• 08 Augustus 2014 - 07:26

Bro:

cable cars!! wat voor car heb je nou eigenlijk? Sterkte met het ontbijt in het jazz restaurant :)

• 08 Augustus 2014 - 08:54

Irene:

Sacramento, wat een lief oud stadje. Beetje ingeslapen nog, maar wel bewust en op een mooie manier gedaan.
    En dan de Golden Gate Bridge, fenomenaal! Wat een prestatie, dat bouwwerk.
    Nu op naar San Francisco, even naar China Town, en Fishermans Warf (neus dicht wegens de stank van de Robben die daar liggen te zonnen), een stad om lekker rustig te genieten.
    Jullie hebben morgen nog een zware dag te gaan. Vliegen naar Atlanta in 4 uur, daar weer 3 uur hangen en dan door naar Amsterdam.
    Zondagmorgen kom ik jullie ophalen op Schiphol. En dan maar proberen de hele dag wakker te blijven om de jetlag te vermijden!
    Nog veel plezier op deze laatste dagen.

• 08 Augustus 2014 - 10:35

Monique:

Weer een hoop beleefd zo te horen en te zien. Toevallig zitten kijken naar een documentaire over hoe de Golden Gate brug is gemaakt en hersteld, echt ongelooflijk mooi om te zien in het echt lijkt me. Fijn dat Nick besluit even om te rijden om ook dit mee te kunnen maken. wat is een uurtje omrijden nou eenmaal om dit toch te hebben gezien. wat vliegt de tijd, nog maar even niet denken aan dat het bijna is afgelopen. gewoon nog 2 dagen genieten, maar dat is zo te zien geen probleem! XXX

• 08 Augustus 2014 - 13:08

Marianne:

Jeetje alweer de laatste rit. Wat gaat het allemaal snel. Geniet nog even van de high Lights van San Francisco. Een goede terugreis en alle liefs!!!

• 08 Augustus 2014 - 17:18

Diny:

De foto's zijn weer mooi en ik geniet weer mee met de bijzonderen dingen die jullie zien. Ja toch heel bijzonder want er zijn toch vele hier in Nederland die daar nooit ziullen komen.
    Wat een temperatuur verschillen maken jullie ook mee. Trui gekocht en ruim genoeg om de toetjes buik te verbergen. Ziet er erg lekker en groots uit dat toetje. mmmm zit hier met een gezonde appel, jaloers te wezen. Geniet nog van al het moois , jullie hebben tot nu toe veel gezien dus veel om na te genieten. Misschien ook best wat vermoeid van zoveel reizen en bekijken?