Zaterdag 2 augustus - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Nick Laan - WaarBenJij.nu Zaterdag 2 augustus - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Nick Laan - WaarBenJij.nu

Zaterdag 2 augustus

Blijf op de hoogte en volg Nick

02 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag gaan we naar Las Vegas maar eerst nog 'even' terug naar de Grand Canyon.
Tijdens het ontbijt komen we tot de ontdekking dat route 66 dwars door deze plaats loopt dus daar gaan we eerst een kijkje nemen. Geweldige winkels en restaurantjes, helemaal in de jaren 60 stijl! Maartje moet dan wel even een paar winkels in om wat souvenirs op te pikken.
We rijden naar Grand Canyon en besluiten een stuk langs de rand te gaan lopen. Deze tocht is ongeveer 10 kilometer, het is hartstikke heet maar we zetten door. Helaas hadden we iets te weinig water meegenomen dus zijn we na 7 kilometer toch in de bus gestapt naar het eindpunt. Daar nog wat gegeten en terug met de bus.
Intussen was het al 15:30 en we moesten nog naar Las Vegas rijden. Toch een rit van bijna 5 uur dus we kwamen pas in het donker aan bij ons hotel.
Het hotel staat op 'de strip' van Las Vegas, dus we kijken zo op het hele spektakel. Aangezien onze kamers nog niet klaar waren moesten we nog ruim een uur wachten. Even een rondje op de strip gelopen om alvast een indruk te krijgen. Daarna snel terug om de sleutels op te halen en eindelijk om 02:00 zijn we in onze bedden gestort met de afspraak de volgende dag niet voor 10:00 beneden te zijn.

Tot morgen,
Maartje en Nick

• 04 Augustus 2014 - 07:29

Irene:

Route 66, mooie herinneringen aan. In gedachten zie ik Jose weer in dat oude schooltje staan. En die gevangenis buiten bij dat politiebureau. En die restaurantjes, geweldig.
    Oef, met die hitte een hike door de Grand Canyon, dat is afzien zeg. Hoop dat jullie niet verbrand zijn. En ja regel 1, 2 en 3 is: water, water, water! Goed plan om dan de Hop On Hop Off bus te nemen!
    Wat waren jullie kamers laat klaar zeg! En dat terwijl je dan snakt naar een lekkere douche en slapen. Oef! Eindelijk slapen, pffffft

• 04 Augustus 2014 - 09:14

Tonny:

Was het weer nu wel helder bij de Grand Canyon? hoop het wel voor jullie. ( en voor de foto's...) Ik vind jullie wel bikkels hoor, even 7 kilometer lopen. maar gelukkig dat er dan ook bussen zijn!! Dat lijkt me hartstikke leuk, Route 66. Ben benieuwd Maartje, welke souvenirtjes je daar gevonden hebt. Jeetje, en dan, terwijl je al zo laat bent, je bed nog niet klaar. Lekker uitslapen dus!