De dag voor.... - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Nick Laan - WaarBenJij.nu De dag voor.... - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Nick Laan - WaarBenJij.nu

De dag voor....

Door: Nick

Blijf op de hoogte en volg Nick

27 Juli 2014 | Nederland, Zeist

Dankzij het behalen van haar PABO diploma gaat Maartje met Nick op vakantie naar Amerika. Maartje is er helemaal klaar voor. Koffer ingepakt, alle apparatuur opgeladen, enz. Nog een nachtje slapen in Zeist en dan gaan we!
Via deze blog kunnen jullie ons op onze reis volgen en natuurlijk reacties schrijven!

Groetjes,
Maartje en Nick

• 27 Juli 2014 - 22:11

Deb:

Enjoy...!!! And safe flight. !!!

• 27 Juli 2014 - 22:12

Irene:

Heel veel plezier saampjes! Ik bewaak het fort ondertussen

• 27 Juli 2014 - 22:25

Tonny:

Lekker genieten zo, vader en dochter!! ik volg jullie graag. Veel plezier!!

• 27 Juli 2014 - 22:48

Anneke:

Heel veel plezier samen

• 27 Juli 2014 - 22:49

Monique:

Heel veel plezier samen op deze bijzondere reis met zijn tweetjes. Ik ben erg benieuwd naar alle avonturen die jullie gaan beleven. geniet er van!

• 27 Juli 2014 - 23:05

Jose:

En genieten en alles zien en alles bekijken en lekker eten en alle hotels uitproberen en ons alles mee laten genieten

• 27 Juli 2014 - 23:43

Coen:

Lieve Maartje en opa,
    heel veel plezier!
    X Coen

• 28 Juli 2014 - 00:52

Jeroen & Sylvia:

Een hele fijne en bijzondere reis gewenst. Geniet ervan en wij volgen jullie avontuur! Liefs Jeroen & Sylvia

• 28 Juli 2014 - 08:18

Marianne:

Dag lieve mensen,

Heel veel plezier gewenst en ik ga jullie volgen!

• 28 Juli 2014 - 09:48

Irene:

Oef! De eerste melding is binnen: Delta Airlines heeft 4 uur vertraging! Dat wordt dus veel shoppen op Schiphol, ha ha

• 28 Juli 2014 - 11:14

Henk En Koosje:

Heel veel plezier samen!!!!